خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

جزییات قتل دو دختر ۱۹ و ۲۱ ساله توسط پدرشان/مادر همدست قاتل بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۳۹

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی از قتل دو دختر جوان توسط پدرشان در شب گذشته خبر داد.

«سرهنگ شمس بیرانوند» رییس کلانتری ۱۲۹ جامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این قتل گفت: صبح امروز در پی تماس یک آقا با پلیس ۱۱۰ گروهی از ماموران کلانتری جامی به یک منزل مسکونی اعزام شدند تا خبر مرگ دو خواهر جوان به دلیل گازگرفتگی را که توسط پدرشان گزارش شده بود، بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه متوفیان دو خواهر ۱۹ و ۲۱ ساله بودند، ادامه داد: پس از حضور عوامل کلانتری در محل حادثه و بررسی علت حادثه ماموران کلانتری متوجه اظهارات متناقض پدر و مادر این دو دختر می‌شوند.

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری تحقیقات‌شان را بیشتر ادامه داده و در نهایت پدر خانواده به قتل دو دختر خود اعتراف کرده و می‌گوید با دخترانم مشکلات خانوادگی داشتیم و هر چه تلاش کردیم تا این مشکلات برطرف شود، متاسفانه موفق نشدیم و شب گذشته بعد از یک مشاجره تصمیم به قتل دخترانم گرفتم.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: پدر خانواده با همدستی همسرش دو دختر خود را به قتل رسانده بود.

به گفته رییس کلانتری ۱۲۹ جامی تحقیقات در خصوص علت قتل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز