خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۱۱۶ هزار نفر در آزمون دکتری۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۹۲

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری ۹۹ تا پنجشنبه ۱۴ آذر تمدید شده، اما بعد از آن دیگر تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره عدم تمدید مهلت ثبت نام در دوره دکتری ۹۹ توضیح داد:‌ به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای آزمون دکتری ثبت نام نکرده‌اند مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه ۹۸ تمدید شد اما این مدت دیگر تمدید نخواهد شد. همچنین تا صبح امروز ۱۳ آذر تعداد ۱۱۶ هزار و ۱۳۲ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر شروع شده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

توکلی افزود:‌ به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند تاکید می‌شود در این مهلت تمدید شده تا حداکثر ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۰ و ۹۱ از طریق سایت سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همانطور که قبلا هم اعلام شده این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه نوبت دوم شبانه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه پیام نور دانشگاه ها و موسسات آموزشی غیردولتی و دولتی پردیس خودگردان دانشگاه ها در روز جمعه نهم اسفند ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز