خبرگزاری کار ایران

توکلی خبر داد:

۱۳ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر پیام نور قبول شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۳۵

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند.

حسین توکلی ،مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: براساس آمار اعلام شده  تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه ۹۷ ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر زن و ۲۴ هزار و ۵۵۰ نفر مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ برای تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب در ۵ گروه آموزشی و ۱۴۱ کدرشته امتحانی در ۹۴ حوزه امتحانی و ۸۱ شهرستان مختلف کشور با نظم و امنیت کامل برگزار شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند. همچنین از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر مرد بودند.

وی ادامه داد: از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند که از این میان ۶ هزار و ۲۴۱ نفر زن و ۷ هزار و ۱۵۴ نفر مرد هستند.

 او افزود: فهرست اسامی تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به همراه اطلاعیه مربوط به ثبت نام و نحوه ثبت نام و مدارک لازم از عصر امروز ۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. پذیرفته شدگان باید بر اساس ضوابط اعلام شده برای ثبت نام در مراکز و واحدهای قبول شده، اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز