خبرگزاری کار ایران

بی‌تاثیری طرح "سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹" بر لایحه بودجه

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۵۲

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح "سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹" تاثیری بر لایحه بودجه نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق شناس در مخالفت با کلیات یک فوریت طرح "سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹شهرداری تهران" گفت: سال‌ها است که سیاستهای اجرایی و الزامات برای بودجه سال ۹۹، وقت جدی از شورای شهر و کمیسیونها گرفته و این در حالی است که این امر کار بیهوده و عبثی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته همچنین طرح فوق نیز بارها تکرار شده بود، تصریح کرد: با اینکه این طرح وقت و انرژی زیادی از کمیسیونهای گرفت اما تاثیری روی لایحه بودجه نگذاشت و بی اثر بوده است.

عضو شورای شهر با بیان اینکه یکبار برنامه‌ای بنام برنامه پنج ساله تدوین شده است که آن برنامه می‌تواند چراغ راه باشد افزود: بودجه یک برش از یک پنجم از برنامه پنج ساله است و ما اکنون در دومین سال آن هستیم و انتظار داریم شهرداری بر اساس احکامی که شورا ارائه کرده است، عمل کند.

حق شناس تصریح کرد: اینکه سالانه علاوه بر مصوبه‌ای که داشته‌ایم کار اضافه ای نیز تحمیل شود رویه درستی نیست. ما در کمیسیون با کلیات این روند مخالفت داشتیم، چرا که این طرح موضوعیت ندارد و بطور کلی وظایف اضافی برای کمیسیونها ی تخصصی صحیح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز