خبرگزاری کار ایران

بسته‌خبری روز چهارشنبه سرویس اجتماعی را بخوانید؛

آماری از دانشجویان بازداشتی ندارم/ خاورمیانه با تغییر اقلیم در معرض تهدید است/خسارت ۴۰ تا ۵۰ میلیاردی به شبکه اورژانس/ شیوه اعزام زائران به عتبات مشکل دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۴۹

آماری از دانشجویان بازداشتی ندارم، خاورمیانه با تغییر اقلیم در معرض تهدید است، طرح ایده‌های کارآفرینی از اهداف کنگره زخم و ترمیم بافت، خسارت ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی به شبکه اورژانس در ناآرامی‌های اخیر، شیوه اعزام زائران به عتبات مشکل دارد، دریافت ۱۱ گزارش در ارتباط با جرایم انتخاباتی از مهمترین عناوین امروز سرویس اجتماعی خبرگزاری ایلنا است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز،‌ چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

آماری از دانشجویان بازداشتی ندارم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خطاب به دانشجویانی که در روزهای اخیر به گرانی بنزین اعتراضاتی داشتند، گفت: ما باید اعتراض خودمان را به صورت منطقی و در قالبی که بتوان از آن دفاع کرد، بیان کنیم.

خاورمیانه با تغییر اقلیم در معرض تهدید است

استاد دانشگاه آکسفورد و مشاور گرد و خاک برنامه محیط‌زیست سازمان ملل گفت: تغییرات اقلیمی باعث بیابان شدن جنگل‌ها و ایجاد طوفان‌های شدید گرد و غبار می‌شود که مشکلات بسیاری برای سلامتی انسان ایجاد می‌کند.

طرح ایده‌های کارآفرینی از اهداف کنگره زخم و ترمیم بافت

رئیس چهارمین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت اظهار داشت: هزینه‌ای که در حوزه زخم و ترمیم بافت صرف می‌شود از بسیاری از بیماری‌های دیگر بیشتر است.

غارت لوازم و تجهیزات پزشکی

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریت‌های پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.

شیوه اعزام زائران به عتبات مشکل دارد

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه بخش زیادی از زائران به صورت آزاد و در قالب کاروان‌هایی که زیرمجموعه سازمان حج و زیارت نیستند به عتبات می‌روند، گفت: این افراد نه توجیه می‌شوند و نه آموزشی به آنها داده می‌شود و گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که ایجاد می‌شود نیز شکایت‌هایی به ما می‌شود.

دریافت ۱۱ گزارش در ارتباط با جرایم انتخاباتی

مدیر کل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: تاکنون از طریق سامانه سجام در ارتباط با جرایم انتخاباتی ۱۱ گزارش دریافت شده است.

امشب آخرین مهلت دریافت کارت هفتمین آزمون استخدامی است

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه آزمون استخدامی ۲۹ آبان ماه سال ۹۸ برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

آماده‌سازی طرح پیشنهادی شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌ها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده‌سازی طرح پیشنهادی شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌ها خبر داد.

بیشتر خسارت‌ها در غرب استان تهران بود

استاندار تهران با بیان اینکه هنوز خسارت‌های ناشی از اغتشاشات به‌طور کامل برآورد نشده، گفت: تلاش می‌کنیم بانک‌ها و جایگاه‌‌های پمپ بنزین سریع‌تر به چرخه فعالیت بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز