خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران:

در روزهای سرد بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۴۹

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از مردم نوع دوست و ایثارگر کشور دعوت کرد تا در روزهای پیش رو اهدای خون را در برنامه خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، همه ساله با آغاز فصل سرما و آغاز بارش‌های فصلی میزان مراجعه مردم به مراکز انتقال خون جهت اهدای خون کم می‌شود و در حال حاضر نیز با توجه به ورود موج سرما و بارش‌های برف و باران مراکز انتقال خون در سراسر کشور با کاهش ذخایر خون و فرآورده‌های آن روبرو شده‌اند.

در این رابطه بشیر حاجی بیگی؛ سخنگوی سازمان گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های آن مختص زمان خاصی نیست و این نیاز همیشگی و به صورت روزانه است.

وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت‌های شبکه خون رسانی کشور و کمک استان‌های معین به استان‌هایی که مصرف خون و فرآورده‌های خونی به علت مصرف خون بالا و وجود عزیزان تالاسمی و بیماران خاص و افزایش میزان جراحی‌های قلب باز در آنها بیشتر است، از مردم عزیز در سراسر کشور دعوت می‌کنیم به مراکز انتقال خون جهت اهدای خون مراجعه کنند.

حاجی بیگی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر به تمامی گروه‌های خونی نیاز داریم اما عزیزانی که دارای گروه خونی منفی هستند توجه بیشتری به اهدای خون داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز