خبرگزاری کار ایران

راد به ایلنا خبر داد:

قیمت‌ها در میادین میوه‌وتره بار هیچگونه تغییری نداشته است/ اختلاف 40 درصدی قیمت‌ها نسبت به سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۵۸

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران گفت: نرخ‌ بازارهای میوه و ترهبار نسبت به نرخنامه‌های هفته گذشته تغییر قیمت نداشته و هیچگونه افزایش قیمتی در این هفته نسبت به هفته گذشته نداشتیم.

«سعید راد» مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا قیمت‌ها در میادین میوه‌و‌تره بار شهر تهران تغییراتی داشته است؟ اظهار داشت: در سازمان میادین میوه و‌تره‌بار شهرداری تهران تابع سیاست‌های نظام  بوده و مجری تدابیری هستیم که دولت در حوزه اقتصادی تصمیم‌گیری و اجرا می‌کند.

او ادامه داد: در چرخه اقتصادی موجود به عنوان آخرین حلقه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم. سیاست سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره‌بار کمک به سبد هزینه خانوار است و از این رو تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.

راد در خصوص اختلاف قیمت محصولات نسبت به هفته گذشته نیز گفت: نرخ‌ بازارهای میوه و تره بار نسبت به نرخ نامه‌های هفته گذشته تغییر قیمت نداشته و هیچگونه افزایش قیمتی در این هفته نسبت به هفته گذشته نداشتیم.

او با تاکید براینکه اقدامات سازمان میادین میوه و تره بار در مسیر تثبیت قیمت‌ها و تنظیم بازار انجام می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا، به عنوان نمونه قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی به طور میانگین بیش از 40 درصد زیر قیمت‌های سطح شهر است. علاوه بر این، در حوزه‌های دیگر نیز قیمت‌ها از سطح شهر پایین‌تر است.

مدیرعامل سازمان میوه وتره‌بار شهر تهران ادامه داد: برای مثال قیمت حبوبات 15 درصد از قیمت‌ها در سطح شهر پایین‌تر است. قیمت گوشت گوسفند و گوساله نیز بیش از 15 هزار تومان ارزانتر از سطح شهر است. همچنین گوشت مرغ بیش از هزار تومان  با سطح شهر اختلاف قیمت دارد.

راد افزود: تخم مرغ نیز  بیش از 2 هزارتومان با سطح شهر اختلاف قیمت دارد و شانه‌ای 17 هزار و 200 تومان به فروش می‌رسد. همچنین برنج داخلی بیش از 4 هزار تومان با سطح شهر اختلاف قیمت دارد و قند و شکر نیز بیش از 20 درصد از سطح شهر ارزانتر است.

مدیرعامل سازمان میوه وتره‌بار شهر تهران گفت: قیمت محصولات به طور متوسط در 246 میدان و بازار میوه و تره بار شهر تهران در مقایسه با سطح شهر بیش از 40 درصد اختلاف دارد. به علاوه در برخی اقلام از جمله پیاز،‌ خیار،  بادمجان،‌ انگور و پرتغال این اختلاف قیمت بیش از 50 درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز