خبرگزاری کار ایران

ادعاهای آمریکا در عدم تحریم های دارویی واهی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۸۴

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برای جمع آوری اطلاعات داروئی و پزشکی در کشور اقدامات بسیاری شده است، با این وجود این دانشی نوپا در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا شانه ساز (رئیس سازمان غذا و دارو) در افتتاحیه دومین کنگره اروپایی و آسیائی فارماکواپیدمیولوژی در محل دانشکده داروسازی شهید بهشتی گفت: دسترسی به اطلاعات صحیح یکی از اصول بررسی و ایجاد موفقیت و جلوگیری از فساد است. آنچه جامعه امروز بیش از حد نسبت به آن احساس نیاز می‌کند.

وی در ادامه افزود: هر روزه دسترسی انسان به استفاده از منابع خدادادی بیشتر می‌شود اما نبود عدالت اجتماعی موجب شده است، آحاد جوامع از این رشد علمی بی‌بهره و ناراضی باشند. یکی از راه‌های دسترسی به عدالت اجتماعی بویژه در حوزه سلامت دسترسی به اطلاعات دقیق است.

شانه ساز گفت: برای جمع آوری اطلاعات داروئی و پزشکی در کشور اقدامات بسیاری شده است، با این وجود این دانشی نوپا در کشور بوده و هنوز نتوانسته جایگاه خود را بدست بیاورد. نیاز ما بر اطلاعات دقیق به دلیل وجود فضای مجازی است. شیوع اطلاعات نابسامان و دروغ قابل اطمینان نیست. و تنها راه مقابله با آن بدست آوردن و انتشار اطلاعات صحیح است. امروز احساس می‌شود آمار ما کفایت نمی‌کند و به دقت بیشتری نیازمندیم.

وی در ادامه بیان کرد: امروز در تحریم‌های کشور ادعاهای نادرستی مطرح می شود. مواد مورد نیاز  داروئی ما در لیست هیچ کدام از موارد تحریم نیست. رییس خزانه داری امریکا وقیحانه می‌گوید حتی در عرصه دارو ایران را یاری می‌کند. برای همه ما روشن است که این ادعاها واهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز