خبرگزاری کار ایران

از نو دانشجویان دانشگاه سوره استقبال شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۳۲

مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی دانشگاه سوره، امروز (پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه) با حضور رییس دانشگاه سوره، روسای سازمان تبلیغات، استادان، مسئولین و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره در این مراسم که با هدف آشنایی دانشجویان با فضای دانشگاه و برنامه‌های چهارساله تحصیلی برگزار شد، ضمن فرحبخش بودن این جلسه اظهار کرد: امسال اولین نسل از دهه ۸۰ وارد دانشگاه سوره شده است؛ نسلی که ما به آنها امیدواریم.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: برای دوره جدیدی که با ورود به دانشگاه شروع کرده‌اید، باید از نظر ذهنی و روحی آماده باشید و معتقدم خیلی جدی‌تر به این مرحله‌ای که تازه وارد آن شده‌اید بیندیشید. باید چندین برابر خودتان را بیشتر آماده کنید و اگر می‌خواهید فرد موفقی باشید و در بازار پر از رقابت کسب‌وکار که پیش روی شما است، موثر و تاثیرگذار باشید و به کشورتان خدمت کنید، برنامه منظمی داشته باشید و خودتان را برای این دوره جدید آماده کنید.

رییس دانشگاه سوره اضافه کرد: در این مسیر آن چیزی که بیشتر از همه می‌تواند به شما کمک کند، یک نوع جدیت و سلوک شخصی است که باید هریکی از شما داشته باشید. همه انسان‌های موفق با سلوک شخصی و برنامه‌ای که داشته‌اند، به موفقیت رسیده‌اند و بهترین سلوک، سلوکی است که در ارتباط خیلی مستقیم با خداوند به وجود می‌آید و ارتباط با خداوند یک مسیر جدی برای موفقیت انسان‌ها در زندگی مادی و زندگی فردی خودشان به وجود می‌آورد. قدرتی که در این ایام توانسته معجزه‌ای مثل پیاده‌روی اربعین را خلق کند، مطمئنا از هر کدام از ما می‌تواند انسانی قدرتمند و موفق ایجاد کند؛ لذا سعی کنیم در این مسیر قدم برداریم. برای همه شما بهترین آرزوها و موفقیت را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز