خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور خبر داد:

پیش‌بینی افزایش ظرفیت حمل و نقل زائران حسینی به ۶ میلیون نفر

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۸۳۳

نماینده وزارت کشور در حمل و نقل اربعین حسینی گفت: امسال با همکاری سی شهرداری کشور توانستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس را برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی مهیا کنیم.

به گزارش ایلنا، محسن مسلم خانی مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور افزود: هزار و دویست و پنجاه دستگاه از این اتوبوس ها وظیفه جابجائی زائرین را از پارکینگ ها به نقاط صفر مرزی (پایانه ها) را داشته و هزار و دویست و پنجاه دستگاه هم در خاک عراق جهت رفاه حال زائران گرامی حمل و نقل و جابجایی آنها را به عهده دارند.

وی خاطر نشان ساخت: سال گذشته ما در رفت و برگشت چهار میلیون زائر را در اربعین حسینی جابجا نمودیم اما امسال آمادگی آن را داریم تا شش میلیون نفر از زائران را جابجا نمائیم.

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور خاطر نشان ساخت: جهت هماهنگی و نظارت عالیه، سیستم اپ موبایل برای رانندگان فعال نموده و همچنین دستورالعمل های لازم در زمینه چگونگی برخورد با زائران، رعایت استانداردهای ایمنی در اتوبوسها و غیره به رانندگان ابلاغ گردید.

براساس گزارش روابط عمومی اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور، مسلم خانی در پایان اظهار کرد: با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل در شهرداریها از استقبال گرم شهرداریها و رانندگان داوطلب در این اربعین تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز