خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

۵ کشته براثر وقوع سیلاب/امدادرسانی به ۳۳ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۱۲

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین گرفتار در سیل خبر داد و گفت: بر اثر آبگرفتگی و سیلاب تاکنون ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در حوادث سیل و آبگرفتگی نهم مهرماه گفت: ٤ استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، فارس و هرمزگان و همچنین ١٧ شهرستان خاش، سرباز، سیب و سوران، سراوان، فنوج، مهرستان، زیرکوه، داراب، شیراز، قیر و کارزین، فسا، خنج، لارستان، زرین دشت، بندرعباس، جاسک و میناب متاثر از آبگرفتگی و سیلاب است.

وی با اشاره به اینکه به ٣٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده است، گفت: تاکنون به ٩٣٧ نفر امدادرسانی شده و همچنین برای ٥١٠ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ٤ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات ٥ نفر بر اثر سیل و آبگرفتگی در جاسک و میناب جان خود را از دست داده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه ١٨ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند، تصریح کرد: ٦٧ تیم شامل ٢٧٧ نفر در این عملیات‌ها حضور داشته‌اند. همچنین ٦٧ دستگاه چادر، ٢٨٣ تخته پتو، ١١٣تخته موکت، ٨٧ ست شست‌وشو، ٧٢٦ قوطی کنسروجات، ١٨٥کیلوگرم قند و شکر، ١٩٥ کیلوگرم برنج و ١٥٤ بسته غذایی توزیع شده است.

به گفته وی امدادرسانی در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز