خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به ٣٧٥٣٦ نفر در طرح ملی تابستانه

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۷۳

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣٧٥٣٦ تن در طرح ملی تابستانه خبر داد.

 مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره گزارش ماموریت‌های امداد و نجات در طرح ملی تابستان ١٣٩٨ گفت: از ٣١ خرداد لغایت ١٥ شهریور ١٢٢١٥ مورد عملیات شامل ۴۹ درصد عملیات ترافیکی، ۵ درصد عملیات ساحلی و ۵ درصد عملیات کوهستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات به ٣٧٥٣٦ تن امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ١٠٢٠٩ تن نجات یافته‌اند که شامل ۵۸ درصد عملیات ترافیکی، ۱۲ درصد ساحلی و ۱۱ درصد کوهستان بوده است. همچنین ٦٧٩٠ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و به ١٣٢٨٣ تن خدمات سرپایی ارائه شده است.

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اسکان ٦٣١٣ نفر تصریح کرد: ١٠٢٧ مورد عملیات نجات فنی شامل رهاسازی ١٣٢٥ نفر مصدوم در سوانح ترافیکی نیز در این مدت انجام شده است.

سلیمی همچنین درباره گزارش خدمات امداد و نجات در طرح ساحلی (دریای کاسپین)  ١٣٩٨ خاطرنشان کرد: این طرح از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران اجرا شده است.

وی با اشاره به آسیب دیدگان در این طرح ادامه داد:  ٨٥٦٢ نفر در این مدت آسیب دیده‌اند. همچنین ١٤٠٤ نفر نجات یافته‌اند که شامل ١٣٥٢ نفر در مازندران، ٤٣ نفر در گیلان و  ٩ نفر در استان گلستان بوده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح  ١١٠ نفر به مراکز درمانی منتقل و به  ٧٠٤٨ نفر خدمات سرپایی ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز