خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

جای خالی موزه دفاع مقدس حس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۹۳

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تبلیغات شهری در هفته دفاع مقدس می‌توانست موثرتر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر گفت: چندی پیش در صحن شورا تذکری مطرح شد مبنی بر اینکه کلمه شهید از نام تابلوی شهید علیرضا خواجه نوری برداشته شده این تذکر می‌توانست خروجی داشته باشد و باید دقت بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آخرین تهرانگردی که در جمعه گذشته انجام شد و در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس انتقاداتی از سوی مردم به ما مطرح شد گفت: باید سبک اقدامات شهری در حوزه دفاع مقدس ارتقا یابد و کیفی‌تر شود شهرداری می‌توانست در هفته دفاع مقدس اقدامات بهتری انجام دهد مثلا تهران بیش از 20 هزار شهید تقدیم دفاع مقدس کرده است و بازاریان تهران نقش بسیار زیادی در جمع‌آوری اطلاعات مردمی دارند و به همین دلیل جای خالی موزه دفاع مقدس حس می‌شود.

مسجد جامعی در ادامه به موشک باران تهران در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: تهران چهار دوره موشک‌باران شده و در اسفندماه 66 تا فروردین 67 بیش از چند نقطه تهران مورد هدف قرار گرفتند که وزارت راه و شهرسازی اطلس این 60 نقطه را تهیه کرده است اما بهتر است برای این نقاط نقشه‌های زیادی  تهیه شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان و کودکان در دفاع مقدس گفت:‌ باید نماد و المان‌های مناسب شهدا در شهر تهران نصب گردد و اطلاعات طبقه‌بندی شده شهدا و محل‌های بمباران مشخص شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در این تهرانگردی مسئولین وزارت راه و شهرسازی درباره اولین بیمارستان ریلی کشور سخنرانی کردند که بسیار جالب بود.

وی افزود: می‌توان این بیمارستان ریلی را به عنون نماد در میدان ره‌آهن ریل‌گذاری کرد.

پس از تذکر مسجدجامعی حجت نظری عضو دیگر کمیسیون فرهنگی اجتماعی به عملکرد رئیس شورای شهر انتقاد کرد و گفت: هیئت رئیسه جلسه قبل به من اجازه نداد که بیشتر از سه دقیقه صحبت کنم اما اکنون صحبت‌های آقای مسجدجامعی بیشتر از سه دقیقه شده است که بهتر است رویکرد یکسانی برای آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز