خبرگزاری کار ایران

منصور غلامی تأکیدکرد:

لزوم‌ استفاده از ظرفیت‌‌ مجلس‌ برای‌ پیشبرد‌ اهداف آموزش‌عالی

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۴۴

وزیر علوم تأکیدکرد: در چارچوب قوانین موجود باید از ظرفیت‌های مجلس در پیشبرد اهداف کلان آموزش عالی استفاده حداکثری کنیم.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در آیین تکریم حسین سیمایی صراف، معاون سابق حقوقی و امور مجلس وزارت‌علوم و معارفه حمیدرضا علومی یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه که امروز  با حضور معاونان، مشاوران و مدیران کل وزارت علوم و روسای دانشگاه‌های تهران برگزار شد، با بیان اینکه مجلس ظرفیت‌های فراوانی دارد که ما باید در آنها ورود پیدا کنیم، اظهار داشت: این ورود و تعامل زمانی بیشتر احساس می‌شود که آموزش عالی کشور به قوانینی جدید، اصلاح قوانین گذشته و توجه به روند قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی در راستای اصلاح آموزش عالی کشور احتیاج داشته‌باشد.

وزیر علوم بابیان اینکه اکنون حضور اعضای هیئت‌علمی در دستگاه‌های اجرایی دولت با توجه به تخصص‌های مختلف‌شان پررنگ است، اظهار داشت: این‌یک نکته مثبت برای آموزش عالی کشور است و از ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر اعضای هیئت‌علمی کشور بایستی هم جامعه و مردم و هم حوزه آموزش عالی کشور بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به حضور سیمایی در منصب دبیری هیئت دولت گفت: حضور سیمایی صراف در هیئت دولت با توجه به اشراف وی به حوزه آموزش عالی در طرح لوایح و توجه به لوایح مورد نظر، قطعاً به نفع آموزش عالی کشور خواهد بود.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در دوره مسئولیت علومی یزدی تعاملات با مجلس افزایش‌یافته و همچنین با توجه به سابقه حقوقی درخشان وی، اراده جدی برای به‌کارگیری همه ظرفیت‌های حقوقی موجود در ستاد وزارت و دانشگاه‌ها اعمال شود.

در پایان این آیین حکم معاونت حمیدرضا علومی یزدی توسط وزیر علوم ابلاغ شد و همچنین غلامی لوح تقدیر سیمایی صراف را به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز