خبرگزاری کار ایران

عدم تصویب یک فوریت تغییر ذی‌حسابان

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۷۴

یک فوریت درخواست تغییر ذی حسابان در صحن شورای شهر رای نیاورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در یکصد و شصت و ششمین  جلسه علنی شورای شهر تهران یک فوریت درخواست شهردار تهران مبنی بر تغییر ۱۴ نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام ذی حساب مطرح شد.

مجید فراهانی به عنوان مخالف یک فوریت با اشاره به فرآیند بررسی قائم مقام ذی حساب در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه فرآیند به این صورت است که رزومه افراد را دریافت و بررسی می کنیم و پس از تایید در نهایت در صحن شورا رای گیری انجام می شود. هیچ اطلاعاتی دال بر ضرورت این کار دریافت نکرده ایم که به چه دلیل این افراد باید به فوریت انتخاب شوند. در حالی که به تازگی قائم مقام ذی حساب چند منطقه را معرفی کرده ایم.

وی در ادامه گفت: پیش از این اعلام شد قائم مقام ذی حساب باید دو تا سه سال در یک موضوع فعالیت کند دلیل اینکه به سرعت به دنبال تغییر ذیحساب و قائم مقام ذی حساب در برخی مناطق هستیم مشخص نیست.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر در موافقت با یک فوریت گفت: باید به نظر شهردار احترام بگذاریم که می خواهد ذی حساب و قائم مقام ذی حساب خود را مطابق با نظر خود تغییر دهد و به نظرم به  یک فوریت آن رای دهید.

مظاهریان معاون شهردار تهران نیز درباره یک فوریت این طرح با بیان اینکه عصر دیروز در این باره تصمیم گیری شد، گفت: به نظرم بهتر است بگذاریم یک فوریت در جلسه بعد مطرح شود که این اظهار نظر با واکنش رییس شورای شهر مواجه شد.

هاشمی  گفت: گویا معاون شهردار به موضوعات در شهرداری مسلط نیست، زیرا شهردار عصر روز گذشته با من تماس گرفتند که این یک فوریت را در دستور قرار دهند و امروز معاون چنین صحبتی دارد. اگر این طرح از یک فوریت خارج شود، به صورت عادی در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار می گیرد.

در نهایت  یک فوریت با ۸ رای موافق از ۱۷نفر حاضرین در صحن به تصویب نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز