خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

«بهبودِ وضعیت سربازی و رفتار با سربازان» از اولویت‌های ستاد کل نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۰۴

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح «بهبود وضعیت سربازی و رفتار با سربازان» را از اولویت‌های ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد.

سردار موسی کمالی (رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه هر روز سال، روز سرباز است، گفت: بسیجیان و سربازان دو بال مردمی نیروهای مسلح هستند به فرمایش مقام معظم رهبری سربازی در ایران جهاد فی‌سبیل‌الله است. سربازان یکی از ارکان توان رزمی نیروهای مسلح و بنیه دفاعی کشور هستند.

وی ادامه داد: خدمت سربازی در زمان جنگ و صلح از نیازهای ضروری کشور و ملت است و جامعه همواره مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی جوانان سرباز کشور است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در طول مدت جنگ تحمیلی حدود سه میلیون جوان در کشور به سربازی و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و با شجاعت، ایثار و فداکاری از استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و شهدا و جانبازان گرانقدری را در این راه تقدیم کرده‌اند، لذا سربازان همچون کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران و سایر نیروهای مردمی از قهرمانان ملی کشور محسوب می‌شوند و جا دارد، همواره قدردان این ایثار و مجاهدت سربازان باشیم.

کمالی تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، هر روز سال، روز سرباز است که این عبارت در مورد کمتر قشری از اقشار جامعه بیان شده است؛ لیکن روز دوم هفته دفاع مقدس، روز سرباز و تجلیل دلاورمردی‌های این عزیزان بوده و همه سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های نیروهای مسلح باید در این روز از مقام سربازان دلاور هشت سال دفاع مقدس تجلیل کنند.

وی با تاکیدبر اینکه باید برای بهبود وضعیت سربازی در کشور تلاش شود، گفت: بهبود همه شاخص‌های سربازی از قبیل بهبود نحوه خدمت، توانمندسازی و مهارت‌آموزی، زیست‌سرباز، رفتار با سربازان از سیاست ثابت و برنامه‌های در اولویت ستاد کل نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز