خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

رفع نقاط حادثه‌خیز و دارای گره‌های ترافیکی اولویت شهرداری نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۶۸

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز و نقاطی که دارای گره‌های ترافیکی هستند، شناسایی و به شهرداری اعلام شده است، گفت: ظاهرا رفع این نقاط از اولویت‌های شهرداری نیست.

 سردار محمدرضا مهماندار (رییس پلیس راهور تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره سد معبر و اختصاصی کردن حاشیه خیابان توسط برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها گفت: معبر و حاشیه خیابان برای همه افراد جامعه است و مسدود کردن آن توسط برخی مغازه‌داران کار غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه پیاده‌رو و حاشیه خیابان برای استفاده عمومی است، ادامه داد: پیاده‌رو محل عبور و مرور عابران پیاده است و هیچ کس نباید با توقف خودرو و یا موتور سیکلت پیاده‌رو را مسدود کند. همچنین اصناف نمی‌توانند با استفاده از کله‌قندی و یا با هر وسیله دیگری بخواهد، حاشیه خیابان و معبر را مسدود کرده و به محل اختصاصی برای خود تبدیل کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس بارها این موارد را به مغازه‌داران تذکر داده است و چنانچه صنفی به تذکرات پلیس در خصوص سد معبر و اختصاصی کردن حاشیه خیابان توجهی نکند، حتما از طریق امکان برای برخورد با این اصناف و تعطیلی آن مغازه اقدام خواهیم کرد.

سردار مهماندار همچنین درباره رفع نقاط حادثه‌خیز در شهر تهران و نقاطی که دارای گره ترافیکی هستند، تصریح کرد: ما درباره نقاط حادثه‌خیز و به ویژه نقاطی که دارای گره ترافیکی هستند، بارها به شهرداری تذکر داده و پیگیر رفع این نقاط بوده‌ایم، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. 

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز و همچنین نقاطی که دارای گره‌های ترافیکی هستند، در نقاط مختلف شهر تهران شناسایی شده‌اند، افزود: تمامی این موارد به شهرداری نیز  اعلام شده اما ظاهراً رفع نقاط حادثه‌خیز و نقاطی که دارای گره‌های ترافیکی هستند، جزو اولویتهای شهرداری نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز