خبرگزاری کار ایران

فولادوند:

نظم و امنیت خوبی در آموزش و پرورش تهران برقرار است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۰۷

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از اولیای دانش آموزان درخواست کرد تا از سرویس مدارس مورد تایید نیروی انتظامی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در همایش مهر ایمن شهر ایمن گفت: برای اولین سال است که این همایش در شهر تهران برگزار می‌شود و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس ۴۰هزار شهید داده است که بزرگترین سند وفاداری آموزش و پرورش به نظام است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امنیت آرامش و ایمنی پیش نیاز شکوفایی استعدادها است جامعه‌ای توسعه می باید که ایمن و امنیت داشته باشد. خوشبختانه این امنیت با حضور پلیس مقتدر در شهر تهران برقرار است.

فولادوند خاطرنشان کرد: کارهای بسیار خوبی در راستای تعلیم و تربیت در حوزه امنیت و آرامش شده است همچنین در آموزش و پرورش شهر تهران نظم و امنیت خوبی برقرار است.

وی ادامه‌داد: ۴۱هزار کلاس درس و در حدود ۵هزار مدرسه در شهر تهران وجود دارد. قطعا بزرگترین مجموعه آموزشی که متولی تعلیم و تربیت در تهران بزرگ است و اداره این مجموعه بدون هماهنگی همه دستگاهها از جمله نیروی انتظامی و شهرداری امکان پذیر نیست.

وی در پایان گفت: از همه اولیا دانش آموزان تقاضا داریم تا در خصوص سرویس مدارس از سرویس های مورد تأیید نیروی انتظامی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز