خبرگزاری کار ایران

تقدیر از دانش‌آموزان و برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۰۲

معاون آموزش متوسطه آموزش پرورش شهر تهران گفت: امسال بالغ بر ۶۰ هزار نفر از دانش آموزان ما بر اساس نظام جدید تحصیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تقدیر از دانش آموزان و برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸ با حضور عبدالرضا فولادوند رییس آموزش و پرورش شهر تهران، محجوب نماینده مجلس، کواکبیان نماینده مجلس و برخی از مسوولان وزارت آموزش و پرورش در محل دبیرستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

پانته‌آ دری، معاون آموزش متوسطه آموزش پرورش شهرتهران در ابتدای این برنامه گفت: در سند تحول بنیادین و تربیت چند ساحتی ماموریت و رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان چند ساحتی است. آنها قرار است با ویژگی‌هایی که سند برشمرده است، فکور و خلاف تربیت شوند.

او ادامه داد: ما بنا داریم دانش‌آموزان کارآفرین تربیت کنیم تا آنها در آینده بتوانند از توانایی خود بهره‌برداری کنند. رقابت در کنکور صرفا نمی‌تواند مهارت دانش آموزان را نشان بدهد. امسال بالغ بر ۶۰ هزار نفر از دانش آموزان ما بر اساس نظام جدید تحصیل کردند. این بچه‌ها اولین فارغ التحصیلان نظام جدید درسی هستند که ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: رتبه های یک تا ده در تهران ۲۲ نفر هستند و این در حالی است که ما از شرایط کیفی آزمون کنکور امسال اطلاعی نداشتیم. در میان  دانش‌آموزان تک رقمی کنکور امسال انواع مدارس دولتی، سمپاد، البرز و غیردولتی را داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز