خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۴۶ کیلو حشیش در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۴۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۴۶ کیلو حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد بخشنده " از کشف ۲۴۶ کیلو حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک خبر داد و گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان اصفهان خریداری و به شهر تهران منتقل کند، پرونده در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری همدستش با ۲ دستگاه خودرو سواری محموله مواد افیونی را به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودرو متهمان قبل از ورود به شهر تهران شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره توقف خودروی متهمان و دستگیری هر ۲ قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۲۴۶ کیلوحشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در خودروشان جاساز شده بود، کشف کردند.

وی افزود: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر ۲ متهم به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز