خبرگزاری کار ایران

نهمین زنگ دانش آموزان شهید با حضور شهردار تهران نواخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۹۸

امسال نهمین زنگ دانش آموزان شهید همزمان با آغاز سال تحصیلی با حضور شهردار تهران در گلزار بهشت زهرا(س) نواخته می شود.

به گزارش ایلنا، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)گفت: در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور شهردار تهران نهمین زنگ دانش آموز شهید همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود.

به گفته وی نهمین زنگ دانش آموز شهید با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی های ۳۶ هزار  دانش آموز شهید کشور و دانش-آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با شعار «دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز»  روز دوشنبه اول مهر ماه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط شهرداری تهران در گلزارشهدای بهشت زهرا(س) نواخته می شود.

وی بیان کرد: فرهنگسازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموزان شهید و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جان فشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش آموزی خود آموزگاران امروز بشریت شدند از دیگر اهداف این مراسم نمادین فرهنگی است.

در این مراسم پرواز کبوتران  سپید خونین بال به صورت نمادین  به تعداد دانش آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد حضور دانش آموزان در دفاع مقدس از برنامه های تدارک دیده خواهد بود.

 لازم به توضیح است این مراسم با سخنرانی پیروز  حناچی شهردار محترم تهران با حضور دانش آموزان تهرانی، خانواده های معظم شهدای دانش آموز،مادران مکرم شهدا ، جامعه فرهنگیان، روحانیون حوزه علمیه و مسئولین شهرداری تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و چهره های فرهنگی کشور روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح اول مهر ماه در سالن مهدیه شهدا (سالن دعای ندبه) واقع در گلزارشهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز