خبرگزاری کار ایران

رضا رحمانی خبرداد:

ترافیک شدید در جاده‌های شمالی/ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۲۳

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور تا عصر روز پنجشنبه گفت:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن آست که هم اکنون در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۶ ترافیک سنگین  بوده و از کیلومتر ۶ به بعد تا محدوده آدران ترافیک نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در طول مسیر پرحجم اما روان است.

وی با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس در محدوده های پل زنگوله و آدران تا ابتدای محور نیز ترافیک پرحجم و روان است، گفت:‌ در مسیر  جنوب به شمال محور هراز در محدوده بایجان شاهد ترافیک نیمه سنگین و در محدوده های رودهن، مشاء، امامزاده هاشم، آب اسک و گزنک نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک را سنگین اعلام کرد و گفت:‌ در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده های پل سفید و ورودی شهر های گیلاوند، زیرآب و شیرگاه نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

به گفته رحمانی در مسیر جنوب به شمال محور  قزوین-رشت در محدوده های عوارضی امامزاده هاشم و ورودی شهر رودبار ترافیک  نیمه سنگین است و همین وضعیت در آزادراه تهران به کرج در محدوده های گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس نیز گزارش شده است. 

وی با با بیان اینکه در آزادراه کرج به قزوین در محدوده پل فردیس تا مهرشهر نیز ترافیک نیمه سنگین است، اظهارکرد: در آزادراه تهران-پردیس و محور تهران-لواسان نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده و در سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل ترافیکی وجود ندارد. 

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مورد وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفـت: گزارشی از بروز پدیده‌های جوی در جاده‌های کشور وجود ندارد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز