خبرگزاری کار ایران

سارقان مسلح طلافروشی در اسلامشهر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۳۵

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، در کمتر از 2 هفته، 5 سارق مغازه طلافروشی در شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار "محسن خانچرلی" در بیان جزئیات خبر، گفت: در پی سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در خیابان مهدیه شهرستان اسلامشهر در 12 شهریور ماه سال جاری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی استان و انجام اقدامات تخصصی، 2 سارق مسلح مغازه طلافروشی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس صراحتا به سرقت مسلحانه از طلافروشی با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف کردند، تصریح کرد: ماموران پلیس بلافاصله هر 3 متهم دیگر را شناسایی و آنان را پس از هماهنگی قضائی در عملیات های غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه همدستان سارقان دستگیر شده، یک کیلو و 300 گرم انواع طلاجات مسروقه کشف شد.

به گزارش سایت پلیس، سردار خانچرلی با بیان اینکه کارشناسان ارزش طلاهای کشف شده را بیش از 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

لازم به ذکر است؛ 2 هفته گذشته یک باب مغازه طلافروشی توسط 2 نفر در خیابان مهدیه شهرستان اسلامشهر مورد سرقت مسلحانه واقع شد که پس از اعلام موضوع، ماموران پلیس آگاهی استان در محل حاضر و بلافاصله تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز