خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور امشب پایان می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۰۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امشب مهلت ثبت نام دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی پایان خواهد پذیرفت.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی گفت: تا پنجشنبه ۲۸ شهریورماه ۹۸ تعداد ۲۵۶ هزار و ۸۹ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند. لازم به ذکر است که ثبت نام  بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است و مهلت آن تا امشب  ۲۸ شهریورماه ۹۸ به پایان می‌رسد. تاکید می‌کنم که این مهلت تمدید نمی‌شود.

توکلی اشاره کرد:‌ تمامی داوطلبان اعم از پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی باآزمون یا کسانی که در این مرحله در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند، در صورت تمایل برای ثبت نام و پذیرش در رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی می‌توانند به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری - سامانه پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی) حداکثر تا ۲۸ شهریور ماه ۹۸ مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: هر داوطلب می‌تواند تا ۱۰۰ کدرشته را از میان کدرشته‌های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته ثبت کند و تا امروز دوشنبه ۲۵ شهریورماه ۹۸ تعداد ۲۲۳ هزار و ۳۴۴ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز