خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از ۵ هزار نفر در دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی ثبت‌نام کردند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۴۳

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین آمار از ثبت نام کنندگان در دانشگاه علمی کاربردی گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام متقاضیان در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش و از روز یکشنبه ۳ شهریور آغاز شده است. همچنین تا امروز سه شنبه ۵ شهریورماه ۹۸ تعداد ۵ هزار و ۴۱۱ داوطلب در این دوره ها ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین روز مهلت ثبت نام در دانشگاه‌های علمی کاربردی گفت: متقاضیان تا روز یکشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ فرصت دارند با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

توکلی بیان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز