خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان پنل‌های خورشیدی ادارات دولتی در اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۴۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از انهدام باند سارقان پنل‌های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی یکی از استان همسایه و کشف ۲۳۸ پنل خورشیدی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کامران ملکی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت پنل های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی یکی از استان های همسایه و انتقال و اختفای آن در شهرستان اشتهارد، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان در یکی از روستاهای شهرستان اشتهارد شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت پنل های خورشیدی  با همدستی ۵ تن از دوستانش اقرار کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی همدستان این متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر کردند افزود: کارآگاهان در بازرسی از محل مورد نظر ۲۳۸ پنل خورشیدی مخفی شده در زیر خاک را کشف کردند.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان ارزش اموال کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده که همه آن ها پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان به دستگاه قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز