خبرگزاری کار ایران

محسن دالبند خبر داد:

کلاهبرداری با جعل عنوان دانشجوی دندانپزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۱۱

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گفت: فردی که با جعل عنوان دانشجوی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی اقدام به کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در این رابطه عنوان کرد: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء‌استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده و خود را به‌عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

وی توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه‌های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره‌های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده اعلام کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه‌های یک‌پارچه آموزشی و بایگانی پرونده‌های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه‌ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

دالبند موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را به شدت تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و براساس دستورالعمل‌های وزارت‌بهداشت صورت می‌گیرد.

وی خبر داد: به محض اطلاع از تخلف و سوء‌استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد و دانشکده اقدام به طرح شکایت کرده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز