خبرگزاری کار ایران

اتخاذ تمهیدات لازم جهت آماده‌سازی مسیل‌های تهران برای فصل بارش‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۳۵۸

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: جهت تامین ماشین آلات و اعتبار مورد نیاز برای لایروبی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم اتخاذ شده است تا تهران برای شروع فصل بارش‌ها آماده شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی در بازدید از روند تخلیه و حمل رسوبات مسیل سرپوشیده دارآباد گفت: مناطق پیش‌بینی‌های لازم را برای بارش‌های فصل پاییز و زمستان انجام دهند و شهرداری تهران نیز آماده ارایه امکانات و خدمات لازم جهت اجرای هر چه بهتر اقدامات است.

رضا عبدالملکی نیز مسیل دارآباد را یکی از مسیل‌های اصلی و شریانی شمال تهران دانست و اظهارکرد: این مسیل به طول ۱۵۰۰ متر طول نقش مهمی در هدایت آب‌های سطحی از ارتفاعات شرقی منطقه یک به مسیل امام علی(ع) دارد. بر همین اساس طرح لایروبی این مسیل در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: لایروبی و تخلیه رسوبات از مسیل دارآباد حدفاصل بلوار اوشان تا بزرگراه امام علی (ع) با توجه به سرپوشیده بودن این محدوده  و نبود دسترسی و رمپ ورودی با انتقال پنج دستگاه بابکت از طریق جرثقیل به داخل مسیل در حال انجام است و پیش بینی می‌شود بیش از ۷۰۰ متر مکعب رسوبات از داخل آن تخلیه شود.

عبدالملکی افزود: عملیات لایروبی با استفاده از بیل مکانیکی زنجیری،کامیون،لودر، بابکت و... با حضوربیش از ۱۵ نیروی خدمات شهری انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: منطقه یک با ۱۳ رودخانه و مسیل و ۱۵ حوضچه رسوب‌گیر به‌طور مستمر هفته‌ای سه بار در طول سال لایروبی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز