خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

ایران نیازمند پیشرفت در حوزه بیوتکنولوژی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۵۱

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی ایران و موضوع کم آبی و خشکسالی کشور، تنوع زیستی و اهداف توسعه نیازمند پیشرفت بیوتک در کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، عیسی کلانتری در همایش بین‌المللی بیوتکنولوژی که امروز در سالن‌ همایش‌های رازی برگزار شد،گفت: و انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران با کمک جوانان باید به بهره‌برداری هرچه بیشتر این حوزه بپردازد.

وی با بیان اینکه مهندسی ژنتیک از حوزه‌های کلیدی دنیاست،اظهارکرد: شما باید با توطئه‌هایی که بازدارنده توسعه علوم بیوتکنولوژی در کشور است هم مبارزه و از همه پتانسیل‌های کشور مانند رسانه‌ها، وزارتخانه‌ها استفاده کنید.اجازه ندهید افراد سیاسی و علم گریز وارد حوزه شما شوند.

کلانتری افزود: رهبر معظم انقلاب، در حوزه کاهش کربن نگاه مترقی دارند به‌طوری که بسیار جلوتر از مفاد معاهده پاریس است. شما باید بر اساس دیدگاه های رهبر معظم انقلاب، پیشران این فناوری در منطقه باشید. خصوصا در عرصه کاربرد این فناوری در حوزه محیط زیست پیشران باشید.

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست وی تاکید کرد: جوانان و انجمن‌های علمی فداییان کشور هستند. دشمن دنبال پول نفت ما برای معاوضه با غذاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز