خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۴۲

استاندار تهران در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن کامل پیام استاندار تهران بدین شرح زیر است:

"ن و القلم و ما یسطرون"

هفدهم مردادماه روز پاسداشت حقیقت رهروانی است که با سلاح قلم بر هر چه خودمحوری و بی عدالتی خط بطلان کشیده و با ایستادگی در مقابل زر و زور دنیایی، چشم بینای جامعه در فهم ناراستی ها و کجی ها شده اند.

هفدهم مردادماه روز تقدیر از کسانی است که بر پایه آرمان و رسالت انقلابی خود با قدم نهادن در وادی آزادگی و آگاهی، زبان بر صاحبان جور و فساد کشیده و با ید گره گشای خود در عرصه روشنگری و آگاهی بخشی نقاب از چهره انحصارطلبان و مفسدان برمی دارند.

امروز رسالت خبرنگار فارغ از جناح بندهای سیاسی و حزبی، تریبون آزادمردان و زنانی است که ذره ذره وجودشان با خاک میراث بزرگ مردان و بزرگ زنان ایران زمین آمیخته گشته و شرف و ناموس خود را ضامن بیداری وجدان های خفته ساخته اند.

در شرایط فعلی رسالتی بس عظیم بر دوش صاحبان عرصه خبر و سرنوشت سازان جامعه است تا در رویارویی اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان امیدی دوباره بر روح و جان جامعه دمیده و بارقه ای امیدبخش برای فردای نسل جوان باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز منادیان شور و شعور جامعه، سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم، امید که قسم خداوند بر قلم هایتان پایدار باشد.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز