خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران تاکید کرد:

لزوم اطلاع رسانی وضعیت نگران کننده بازار تهران به سازمان مدیریت بحران کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۶۳

استاندار تهران با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی وضعیت نگران کننده بازار تهران به سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اگر وضعیت نگران کننده بازار تهران را به سازمان مدیریت بحران کشور اطلاع داده نشود مشکلاتی به مراتب جدی تر از آنچه در بازار تبریز به وجود آمد در تهران به وقوع خواهد پیوست.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع معاونین فرمانداری تهران گفت: زمانی که وارد ساختمان  فرمانداری تهران شدم بیش از گذشته به مظلومیت تهران پی بردم و ساختمان فرمانداری  شهرستانی به اهمیت  تهران که عاصمه سیاسی و اقتصادی کشور است  در حد بخشداری است. فضای اداری فرمانداری تهران  به هیچ عنوان  متناسب با حجم خدمت رسانی این دستگاه  به شهروندان تهرانی نیست.

وی افزود: اگر   وضعیت نگران کننده بازار تهران را به سازمان مدیریت بحران کشور  اطلاع داده نشود مشکلاتی به مراتب جدی تر از آنچه در بازار تبریز به وجود آمد در تهران به وقوع خواهد پیوست.

محسنی بندپی تاکید کرد: نباید یک نسخه واحد برای رفع  مشکلات تمامی شهرستان های استان تهران  تجویز کنیم و شرایط تهران و فرمانداری تهران خاص است و ساختار منابع انسانی باید ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز