خبرگزاری کار ایران

جزئیات تیراندازی پلیس در محدوده خیابان وفا آذر محله فردوس

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۰۴

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از دستگیری دو متهم که یکی از آنها به تازگی بعد از ۱۲ سال از زندان آزاد شده بود در رابطه با سرقت لوازم خودروی تهرانی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سرافراز احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته طی تماس های شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیسی عوامل عملیات کلانتری در جریان یک فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده خیابان وفاآذر قرار گرفتند که براساس دیده های شهود سارقان سوار بر پراید سفیدرنگ سرقت را مرتکب شده بودند.

در ادامه ماموران سریعا به محل اعزام شدند که در خیابان وفاآذر به یک دستگاه پراید  سفیدرنگ مشکوک می شوند و با صدور دستور ایست راننده این خودرو به سرعت از محل دور می شود که سریعا عوامل عملیات کلانتری نیز به تعقیب و گریز با این خودرو می پردازند در حالیکه مشخص بود دو نفر سرنشین داخل آن هستند.

متهمان همچنان به دستور ایست ماموران بی توجه بودند تااینکه عوامل عملیات کلانتری مجبور به تیراندازی هوایی می شوند و حتی یک تیر نیز به لاستیک خودرو می زنند اما متهمان همچنان بی توجه به این موضوع به رانندگی خود ادامه می دهند تا اینکه لاستیک خودرو در میانه اتوبان آتش می گیرد و بعد از آن متوقف می شود.

ماموران موفق به دستگیری هر دو متهم شدند که با دلالت به کلانتری مشخص شد یکی از آنها به تازگی از زندان آزاد شده بود و قبل از این نیز ۱۲ سال به اتهام های متفاوت مانند سرقت خودرو و منزل تحمل کرده و همدست او نیز سابقه دار بود.

با توجه به این موضوعات خودروی متهمان تحت بررسی قرار گرفت و تعدادی لوازم صوتی مربوط به خودرو به همراه دو دستگاه لپ تاپ سرقتی و دو کیف زنانه که به نظر می رسید صاحبان خودروها داخل آن جا گذاشته بودند از متهمان کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی در انتها بیان داشت: شهروندان عزیز برای شناسایی اموال خود می توانند به کلانتری مراجعه کنند و توصیه می شود به هیچ عنوان اموال ارزشمند خود مانند کیف پول و مدارک، موبایل و لپ تاپ خود را داخل خودرو جا نگذارید تا به این شکل از تیررس سارقان لوازم خودرو در امان بمانید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز