خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکیل کمیته‌های نظارت و بازرسی برای جلوگیری از ساخت‌‌وساز غیرمجاز در لواسانات/شک نکنید «هتل آرینا» تخریب خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۴۲۶

استاندار تهران با بیان اینکه در حال تامین منابع برای تخریب هتل آرینا در منطقه شمیرانات هستیم، از تشکیل کمیته‌های نظارت و بازرسی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

انوشیروان محسنی‌بندپی (استاندار تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ساخت‌و سازهای غیرمجاز در منطقه لواسانات گفت: در خصوص بناها و ساختمان‌هایی که ساخته شده، قطع به یقین سازمان بازرسی و قوه قضاییه ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هم جهاد کشاورزی و هم کمیته نظارت و پایش استانداری فعال شده‌اند تا از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز جلوگیری کنند و به جایی نرسیم که مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد برای تخریب شویم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تخریب هتل آرینا ۲ میلیارد تومان پول لازم داریم و باید این منابع را تامین کنیم تا ساخت و ساز خلافی را که انجام داده است، تخریب کنیم. البته ما در حال تامین منابع برای تخریب آن هستیم، از اینکه ۳ طبقه این هتل تخریب خواهد شد، شک نکنید.

بندپی تصریح کرد: معتقدم باید شرایطی را فراهم کنیم تا از طریق کاداستری که سازمان ثبت اسناد کشور متعهد به انجام آن شده است و همچنین از طریق تیم نظارت و بازرسی‌مان از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در هرجایی که منابع شخصی و ملی باشد و قانون تغییر کاربری آن را مجاز ندانسته، جلوگیری کنیم و با تخلفات برخورد قانونی کرده و اعمال قانون کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر اکیپ‌های نظارت و ارزیابی فعال شده و مصوبات تغییر کاربری در کمیسیون‌های استانداری نیز در حال بررسی است و به شهرداران تاکید کردیم که هیچگونه تغییر کاربری را نپذیرند، مگر در صورتی که در جهاد کشاورزی سیکل قانونی خود را طی کرده باشد و در غیراینصورت از ساخت‌وساز جلوگیری کنند تا ما با یک اقدام انجام شده مواجه نشویم که بعدا نیاز به حکم قضایی و تخریب داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز