خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن تریاک در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۰۹

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز دریابانان ماهشهر علیه قاچاقچیان و کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار لطفعلی پاکباز در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر برنامه‌ریزی جهت انتقال مواد مخدر از آب‌های شمالی خلیج فارس به وسیله ۲ فروند شناور صیادی مطلع شدند که بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مأموران با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، موفق شدند شناورهای مذکور را شناسایی و با اجرای عملیاتی هوشمندانه، غافلگیرانه و برنامه ریزی شده ۲ فروند شناور را متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران در بررسی دقیق از شناور‌ها، محموله بزرگ مواد مخدر به مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم از نوع تریاک که به صورت جاساز و حرفه ای در شناورها بارگیری شده بود، کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه گفت: این محموله بزرگ مواد مخدر پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی با حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد قاطعانه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز