خبرگزاری کار ایران

توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۶۸

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور و کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان با اشراف اطلاعاتی دقیق از منطقه روز گذشته موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور، ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخزن شناور جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده شده که به همراه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار پاکباز عنوان کرد: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت های تجاری سوخت، یارانه دریافت می کنند این  در حالی است که بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناورهای کشورهای همسایه می کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناورها، از خروج غیرقانونی سوخت از کشور جلوگیری می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز