خبرگزاری کار ایران

دستگیری اعضای باند ۶ نفره قاچاق دارو در باغ فیض

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۹۵

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری اعضای باند شش نفره تهیه و توزیع داروهای ویتامینی قاچاق در یکی از ساختمان های مسکونی تجاری این محدوده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیف الله نوایی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله مشخص شد فردی در این محدوده قصد به  توزیع داروهای تقویتی غیرمجاز به شهروندان دارد و حتی در این رابطه افرادی را نیز به عنوان کارمند شرکت غیرمجازش به استخدام درآورده است.

وی ادامه داد: فرد مذکور در یک ساختمان مسکونی تجاری در یکی از محلات باغ فیض مستقر شده بود که با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات نامحسوس صحت ماجرا تایید شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با ورود ماموران به این شرکت غیرمجاز، مقدار یک میلیون و ۸۰۰ عدد قرص های تقویتی قاچاق و غیر مجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، دو دستگاه بیسیم، دو گاز اشک آور، دو رشته دستبند، و اسناد و مدارک جعلی نیز کشف و ضبط شدند.

سرهنگ نوایی افزود: در محل شش متهم شامل پنج آقا و یک خانم دستگیر و همچنین یک دستگاه خودروی شاسی بلند و موتور سیکلت سنگین غیرمجاز کشف و به کلانتری دلالت داده شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به شهروندان اکیدا توصیه کرد: افراد حتما از مراکز مجاز اقدام به خرید و فروش دارو کنند و از خرید و فروش از افراد سودجو و کسانی که در کار تهیه و توزیع غیرمجاز و قاچاق علی الخصوص داروهای پروتئینی و تقویتی هستند ممانعت کنند. یکی از شگردهای این افراد فروش داروها با قیمت پایین تر از مراکز مجاز می باشد که توصیه می شود در جهت حفظ سلامتی به هیچ عنوان از مراکز غیرمجاز دارو تهیه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز