خبرگزاری کار ایران

سرپرست حجاج ایرانی:

رضایت زائران ایرانی از خدمات هلال‌احمر مشهود است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۰۸۹

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: در بازدیدهای به‌عمل آمده از درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر رضایت زائران ایرانی از ارائه خدمات این نهاد مشهود است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب  امروز در دیدار با رئیس و اعضای ستاد این مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با ابراز خرسندی و رضایت از خدمات درمانی تیم‌های پزشکی بهداشتی مستقر در مدینه منوره با قدردانی از اهتمام ویژه کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به منظور ارائه خدمات داوطلبانه و عام المنفعه تصریح کرد: فداکاری ها و ایثارگری‌های اعضای تیم های پزشکی در جهت کمک به زائرین خانه خدا پاداش اخروی دارد و در پیشگاه پروردگار مغفول نخواهد ماند.

 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار به مراجعه بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ زائر ایرانی در درمانگاه جمعیت هلال احمر مستقر در مدینه اشاره کرد و گفت از این تعداد بیش از هزار و ۳۰۰ نفر  به پزشک متخصص و ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به پزشکان عمومی مراجعه کرده‌اند.

 دکتر محمد تقی حلی ساز با اشاره به استقرار دو دستگاه آمبولانس icu به همراه دو تکنسین اورژانس در دو منطقه مشخص شده مدینه منوره تصریح کرد: این مهم به منظور انتقال بیماران نیازمند به خدمات پاراکلینیک صورت گرفت.

 وی در همین زمینه به تعامل مناسب بیمارستان‌های سعودی برای پذیرش زائرین ایرانی اشاره کرد و گفت: مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با ۵۵ نفر کادر درمانی متشکل از پزشکان، پرستاران، تکنسینهای دارویی و اورژانس به ارائه خدمات به زائرین ایرانی می‌پردازند.

 حلی ساز با یادآوری این مطلب که درمانگاه های جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه و مدینه منوره همواره آماده ارائه خدمت به زائران ایرانی است خاطرنشان کرد: زائران ایرانی به خواست خداوند تاکنون هیچگونه مشکلی در موضوع درمان نداشته و این مهم تا پایان موسم حج با وجود پرسنل و کادر درمانی مجرب، متعهد و دلسوز حفظ خواهد شد. رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین در این دیدار به امکانات و تجهیزات پزشکی و دارویی مراکز درمانی هلال احمر در مدینه منوره اشاره کرد و افزود: درمانگاه های ما با توجه به نیاز خود همواره داروی مورد نیاز زائران ایرانی را داشته و امسال با تدابیر اندیشیده شده مشکلات دارویی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز