خبرگزاری کار ایران

انهدام باند ۵ نفره فروشندگان خودروهای سرقتی

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۰۸

معاون مبارز ه با سرقت‌های خاص از انهدام باند ۵ نفره سارقان و کلاهبرداران حرفه ای با ۱۶۰ فقره اعتراف خبر داد و گفت: متهمان با تعویض پلاک های خودروهای سرقتی با پلاک خودروهای فرسوده ، از خریداران خودروهای سایت دیوار کلاهبرداری می کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد نجفی، در توضیح این خبر، گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خودرویی را با استفاده از سایت دیوار خریداری کرده‌اند ولی پس از گذشت مدتی مشخص شده‌است که خودرو سرقتی بوده و فروشنده، با تعویض پلاک‌های خودروهای سرقتی با پلاک خودروهای فرسوده به آنان خودروهای سرقتی فروخته‌اند. تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی مسئولیت شناسایی و دستگیری متهمان پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در اقصی نقاط شهر اقدام به فروش خودروهای سرقتی می‌کردند و نشانی‌های مختلفی از متهمان به دست می‌آمد که این کار شناسایی مخفیگاه آنان را برای کارآگاهان دشوار می‌کرد، ادامه داد: در پایش‌های اطلاعاتی کارآگاهان توانستند تصاویری از متهمان را به دست بیاورند و موفق به شناسایی مخفیگاه آنان شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه آنان در مناطق اسلامشهر ، رباط کریم ، بهارستان شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان اداره پنجم موفق شدند در ۵ عملیات مستقل و هم زمان متهمان را سوم تیرماه امسال در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهمان در ابتدای دستگیری منکر هرگونه جرم انتسابی می شدند، عنوان کرد: با شناسایی چهره متهمان توسط مال باختگان، کلاهبرداران چاره ای جز به اعتراف نداشتند و به ۴۰ فقره کلاهبرداری و فروش خودروی سرقتی از طریق سایت دیوار اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص گفت: متهمان علاوه بر کلاهبرداری اشاره شده به ۱۰ فقره فروش موتورسیکلت های سرقتی و ۱۰۰ فقره زورگیری و ۲۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون ۲۶ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف جرئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز