خبرگزاری کار ایران

در میان ۱۹ وزارتخانه؛

وزارت علوم رتبه دوم ارزیابی بلوغ خدمات الکترونیک را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۹۶

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در ارزیابی پنجمین دوره بلوغ خدمات الکترونیکی، در بین ۱۹وزارتخانه ارزیابی شده، موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گزارش ایلنا، گزارش ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی بر اساس مصوبه جلسه یازدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور به طور مستمر توسط سازمان فناوری اطلاعات در جهت ارزیابی کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان اداری استخدامی کشور منتشر می‌شود.

در گزارش ارزیابی دوره پنجم که در پنج‌محور حضور در وب، تعاملی، تراکنشی، یکپارچگی و مشارکتی در بین ۱۹ وزارتخانه و ۱۰۵ دستگاه اجرایی انجام شد، وزارت علوم، رتبه دوم در میانگین کلیه محورها و رتبه اول در محور حضور در وب در بین وزارتخانه‌ها را کسب کرد.

همچنین در این گزارش به رشد چشمگیر ۳۵ رتبه وزارت علوم نسبت به ارزیابی نوبت چهارم و رشد قابل توجه در تمامی مراحل بلوغ پنج‌گانه در بین کل دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شده، اشاره شده است.

گفتنی است ارزیابی دوره پنجم مربوط به بازه زمانی تا انتهای فروردین ۱۳۹۸ دستگاه‌های اجرایی بوده و همچنین سازمان امور دانشجویان، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی، صندوق رفاه دانشجویان و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در این دوره در مجموعه وزارت علوم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز