خبرگزاری کار ایران

معرفی سایت و کانال جعلی با عنوان دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۲۹

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، یک سایت اینترنتی و یک کانال تلگرامی را معرفی و اعلام کرد این سایت و کانال متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

به گزارش ایلنا، سایت اینترنتی و کانال تلگرامی که اقدام به پذیرش دانشجو در فضای مجازی کرده، جعلی و غیرقانونی بوده و متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع دانشجویان و داوطلبان گرامی می‌رساند پایگاه اینترنتی به آدرس www.iau.onp.ac.ir و کانال تلگرامی «پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد تهران» به آدرس https://t.me/nnbbbvhvccgccgjvcxgbvcxh جعلی و غیرقانونی است.

به اطلاع داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که پذیرش و ثبت‌نام دانشجو از طریق کانال تلگرامی فوق غیرقانونی، جعلی و مصداق بارز کلاهبرداری محسوب می شود و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مراجع ذیصلاح و پلیس فتا پیگیر این اقدام شیادانه است.

داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در رشته های پزشکی توجه داشته باشند که تمامی اقدامات ثبت‌نام و پذیرش دانشجو از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌‌گیرد.

از داوطلبان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می‌شود ضمن رعایت دقت و هوشیاری لازم، در مقابل فعالیت‌های سودجویانه این سایت‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی هوشیارانه عمل کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مراجع ذیصلاح و پلیس فتا پیگیر موضوع است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز