خبرگزاری کار ایران

داوود لطفی خبر داد:

افزایش ساعات کاری دفاتر خدمات الکترونیک شهر

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۶۷

مدیر عامل موسسه فناوران شهر از افزایش ساعت کاری دفاتر خدمات الکترونیک به منظور خدمت رسانی به کاربران طرح جدید کنترل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، داوود لطفی با اشاره به افزایش حجم مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک به دنبال اجرایی شدن طرح جدید کنترل آلودگی هوا اظهار کرد: ارایه خدمات به شهروندان ساکن محدوده طرح کنترل آلودگی هوا و طرح ترافیک از نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است اما با اجرایی شدن این طرح از اول تیر ماه شاهد افزایش مراجعات شهروندان تهرانی به دفاتر خدمات الکترونیک بودیم. بر همین اساس به منظور خدمت‌رسانی بهتر تصمیم به افزایش ساعات کاری دفاتر خدمات الکترونیک گرفتیم.

وی با اشاره به ساعات کاری دفاتر خدمات الکترونیک گفت: از روز یکشنبه (٩ تیر) تا پایان تیرماه ساعت کاری دفاتر به ساعت ١٩ افزایش پیدا می‌کند همچنین دفاتر در روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت ١۴ به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرعامل موسسه فناوران شهر در ادامه به مراجعه کنندگان به دفاتر خدمات الکترونیک اطمینان خاطر داد که به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر، رفع مشکلات احتمالی و خدمت‌رسانی موثرتر به شهروندان، جلساتی با معاونت حمل و ترافیک و فاوا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز