خبرگزاری کار ایران

جلسه هیئت‌امنای صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۱۱۱

جلسه هیئت‌امنای صندوق قرض‌الحسنه شاهد روز سه‌شنبه ۲۸ خردادماه به ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد و با حضور اعضای هیئت امنا، هیئت مدیره، مدیرعامل و حسابرسان مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، حجت‌الاسلام کاویانی‌راد در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) گفت: ایشان فرموده‌اند که نیازهای دیگران به شما فرصت و نعمتی برای خود شماست. مفهوم این حدیث این است که فرصت خدمت رساندن به دیگران علاوه بر اجر اخروی، انسان را به سمت تکامل دنیوی نیز هدایت می‌کند، امیدواریم این مسئله در تمام امور مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به زحمات و تلاش‌های انجام شده در صندوق قرض‌الحسنه شاهد گفت: امیدواریم تمام این تلاش‌ها و زحمات مورد قبول خداوند باشد و ایثارگران نیز از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. همچنین لازم است از مدیرعامل فعلی و مدیرعامل سابق صندوق بابت این تلاش‌ها تقدیر و تشکر کنم.

اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد نیز در این جلسه گفت: صاحبان اصلی صندوق قرض‌الحسنه شاهد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و تمام تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه برای خدمات‌رسانی بهتر به این عزیزان و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در صندوق قرض‌الحسنه شاهد پرداخت و گفت: عضویت ایثارگران شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پذیرفته شده است و عضویت ایثارگران سایر دستگاه‌ها نیز در حال بررسی است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد ادامه داد: در راستای ابلاغ ریاست عالی بنیاد سند چشم‌انداز ۳ ساله، ۵ ساله و ۱۰ ساله صندوق قرض‌الحسنه شاهد نیز تدوین شده است. همچنین مجوز فعالیت صندوق قرض الحسنه شاهد در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ توسط بانک مرکزی برای ۲ سال تمدید شده است و درخواستی نیز برای افزایش مبلغ وام‌ها از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان را ارائه کرده‌ایم و در حال حاضر با موافقت بانک مرکزی سقف وام‌ها به ۲۰ میلیون تومان رسیده است.

کریمی با اشاره به حضور ۴۴۷ هزار عضو فعال در صندوق قرض‌الحسنه شاهد گفت: در سال ۱۳۹۷ مجموع وام‌های پرداخت شده صندوق به ایثارگران حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده است. در خصوص ایثارگران مناطق سیل‌زده نیز تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال وام به ایثارگران در ۷ استان سیل‌زده پرداخت شده و روند ارائه این وام‌ها تا پایان تیرماه و طبق اعلام ستاد مدیریت بحران استان‌ها ادامه دارد.

وی در پایان تأکید کرد: تمام اقدامات و جهت‌گیری‌های صندوق بر اساس اصل مراجعه خادم به مخدوم، تکریم و تسهیل ارائه خدمات به ایثارگران بوده است.

در این جلسه گزارش حسابرسی صندوق قرض‌الحسنه شاهد قرائت شد که بر اساس آن فعالیت‌های صندوق در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ مطلوب ارزیابی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز