خبرگزاری کار ایران

اجرای عملیات بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۱۲

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از برنامه ریزی برای اضافه شدن ۱۱۷ دستگاه مینی بوس جدید به ناوگان حمل و نقلی پایتخت و اجرای عملیات بازسازی ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس های پایتخت در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ پیمان سنندجی در این خصوص اظهار کرد: با عنایت به انعقاد قرارداد خرید ۱۱۷ دستگاه مینی بوس جدید با بهره گیری از ظرفیت داخل با بخش خصوصی از طریق تسهیلات بانکی، در نظر است این مینی بوسها در چند مرحله به ناوگان حمل ونقلی شهر تهران اضافه و به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی اضافه کرد: تعدادی از مینی بوس های جدید، از هفته آتی در برخی از خطوط مرتبط با سامانه های دو، سه  و پنج شرکت واحد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ایشان در خصوص بازسازی اتوبوسهای فرسوده نیز گفت: عملیات بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده پایتخت از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است که به چرخه خدمت رسانی ملحق می شوند.

وی افزود: فرآیند بازسازی این اتوبوسها شامل تعمیرات موتوری، اجرای تزئینات داخلی، صندلی ها و سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

سنندجی درباره آخرین وضعیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز اظهار کرد: منتظریم لایحه دولت درباره اختصاص یارانه مابه تفاوت سوخت به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی به تصویب برسد .سهم شهر تهران از این مصوبه نیز ٥هزار دستگاه اتوبوس است.

وی در پایان درباره وضعیت مخازن گاز برخی از اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: تاریخ انقضای مخازن گاز ۶۰۰ دستگاه به پایان رسیده است و ما اجازه تردد به آن‌ها نمی‌دهیم، وقتی اجازه تردد نمی‌دهیم در ایستگاه متوقف می‌شوند و برخی به ما خرده می‌گیرند «که اتوبوس هست اما به کار نمی‌گیرید! »در نهایت پیگیریها، بنا داریم از محل درآمدهای حاصل از فروش سوخت CNG ،  مخازن ۶۴۵ دستگاه را نیز تعویض کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز