خبرگزاری کار ایران

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلر در بزرگراه کاشان – قم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۱۴۶

تصادف اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر ۲۸ کشته و مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا به نقل از اورژانس قم، محمد شهیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پرشکی قم از وقوع تصادفی مرگبار در اتوبان کاشان – قم خبر داد و گفت : در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان اتوبوس یاسوج – تهران جان باخته و ۲۶ نفر مجروح شدند.

 محمد شهیدی با اشاره به حادثه مرگبار تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر اظهار کرد : ساعت ۲:۵۹ بامداد امروز ۹۸/۳/۲۱ حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در ۴۰ کیلومتری قم در بزرگراه قم به کاشان به اورژانس قم گزارش شد.

وی بیان کرد : در کمتر از ۴ دقیقه نخستین آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و پس از آن نیز نسبت به اعزام ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اقدام شد .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم تصریح کرد : در این حادثه متاسفانه یک مرد ۴۵ ساله و یک مرد ۲۵ ساله از سرنشینان اتوبوس که از یاسوج عازم تهران بود جان باختند.

وی یادآور شد : ۲۶ نفر مصدوم دیگر این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به مراکز درمانی شهید بهشتی و فرقانی منتقل شده اند که در بین آنها مورد بدحال گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز