خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی:

بلیط مسابقات ورزشی را از سایت‌های معتبر تهیه کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۸۵

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: جهت جلوگیری از افتادن در دام کلاهبرداران در فضای مجازی همواره در خریدهای اینترنتی اعم از تهیه بلیط مسابقات ورزشی باید تمامی نکات امنیتی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در تشریح این موضوع اظهار داشت: کلاهبرداران با سوء استفاده از ناآگاهی کاربران با طراحی سایت‌ها و صفحات جعلی مانند فروش اینترنتی بلیط مسابقات ورزشی مشخصات حساب بانکی افراد را بدست آورده و حساب‌های آنان را خالی می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مسابقات جهانی والیبال در کشورمان، شهروندان جهت جلوگیری از افتادن در دام کلاهبرداران باید هنگام خرید اینترنتی بلیط مسابقات، تمامی نکات امنیتی را مد نظر قرار دهند و از سایت‌هایی که از منابع رسمی اعلام می‌شود بلیط را تهیه کنند .

سرهنگ نصرتی افزود: شهروندان قبل از وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی خود جهت خرید اینترنتی از صحیح بودن آدرس اینترنتی اطمینان حاصل کنند تا  در دام صفحات فیشینگ نیفتند .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهروندان می بایست از کلیک بر روی لینک‌ها برای خرید خودداری نموده و آدرس سایت را خود وارد کنند ، گفت : عموم مردم می توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس (www.cyberpolice.ir) با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز