خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۶۵

ثبت‌نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز ۲۰ خردادماه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور دانشجویان، در راستای انجام هر چه بهتر آئین‌نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، (فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵%و بالاتر) ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه آغاز و لغایت ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان واجد شرایط آئین نامه نقل و انتقال، می‌بایست در زمان اعلام شده (۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه) از طریق مراجعه به سامانه سجاد portal.saorg.ir، درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط بارگذاری کنند.

دانشجویان متقاضی باید با توجه به دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت نام کرده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه را انجام دهند.

سپس فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کرده و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند، همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی شأن خاتمه یافته، باید مجدد در سامانه ثبت نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

دانشگاه‌های مبدأ موظفند درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تیر لغایت ۳۱ تیرماه ماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز