خبرگزاری کار ایران

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۵۲۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روح‌اله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

در حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

« برادر گرامی جناب آقای دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه » منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمائید.»

براساس این گزارش، دهقانی فیروزآبادی در 29 اردیبهشت ماه سال جاری با حکمی از سوی طهرانچی به سمت معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

وی دانشیار دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر، استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی این دانشکده است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شریف و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه از سوابق اجرایی وی است.

وی همچنین تاسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

راهبری و توسعه بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان در حوزه های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی نیز از دیگر سوابق دهقانی فیروزآبادی به شمار می آید.

طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های مرتضی موسی خانی سرپرست سابق پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز