خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

آمریکا بداند تضعیف مواضع ایران رویایی تعبیرنشدنی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۴۶

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تمام دشمنی آمریکا طی 40 سال گذشته با این هدف انجام شده که شعارها و اهتمام جدی ما را در پیگیری و مطالبه جهان اسلام تعدیل و تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران  گفت: اصل دشمنی آمریکا طی 40 سال گذشته با ایران صرفا به لحاظ شعارها، ارزش ها و رویکردهای انقلاب اسلامی بوده، چرا که درست در تضاد با منافع آمریکا و غرب است.

وی ادامه داد: فلسفه انقلاب اسلامی در تضاد با بنیان های فکری استکبار غربی است یکی از شاخص ترین شعارهایی که انقلاب اسلامی از اول تاکنون داشته و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده حمایت از مردم فلسطین است چرا که از بین بردن رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان اساسی ترین شعار ما است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: تمام دشمنی آمریکا طی 40 سال گذشته با این هدف انجام شده که شعارها و اهتمام جدی ما را در پیگیری و مطالبه جهان اسلام تعدیل و تضعیف کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمریکا طی یک سال اخیر بیشترین  فشار ممکن را بر کشور وارد کرده است ادامه داد: آمریکا دائما در انتظار است که در شعار و مطالبات ما تضعیف وسستی ببیند و آن را اعلام کند که جمهوری اسلامی ایران شرایط ما را پذیرفته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین تصریح کرد: طی چند روز گذشته آمریکا اعلام کرده بود، ما شواهدی داریم که ایران ممکن است در نظرات خود تعدیل داشته باشد.

وی با اشاره به حضور مردم گفت: توجه جدی و حضور همه جانبه و محکم و استوار مردم  ما در راهپیمایی روز قدس امسال، پیامی روشن برای آمریکا دارد که امروز مصمم تر و استوارتر از سال های گذشته از حاکمیت ملت فلسطین بر این کشور و از بین بردن رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم و قطعا در عمل از هیچ گونه حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: کافی است که آمریکا بداند تضعیف مواضع و تسلیم ایران رویایی تعبیرنشدنی است و قطعا مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس این امر را به آمریکا ثابت می کنند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: طبق آمارها حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بیش از سال های گذشته است و این اهتمام مردم راهی برای مقابله با ادعاهای آمریکا است.

سردار سلیمانی با اشاره به پیام روز جهانی قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده مردم قطعا پیام دیگری برای جهان استکبار خواهد داشت و آن این است که قطعا معامله قرن بدون تأمین خواسته های به حق مردم فلسطین امری ناشدنی و غیرممکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز