خبرگزاری کار ایران

لزوم مشارکت مردم با پلیس در تامین نظم و آرامش شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۲۲

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید براینکه پلیس پیشگیری باید همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در شب های قدر به کار گیرد، گفت: در این راستا لازم است که مردم هم برای براقرای نظم و امنیت در شب های باقی مانده با پلیس همکاری کنند.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "حمید عطایی" با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت مولای متقیان علی ابن ابی‌طالب (ع) و تعطیلات این روز اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مساجد و تکایا و شرکت در مراسم معنوی این شب های پربرکت که به فرموده خداوند متعال شب قدر از هزار شب بالاتر و برتر است نیازمند آرامشی است که نیروهای پلیس در قالب طرح ویژه انتظامی لیالی قدر با افزایش واحدهای انتظامی به ویژه استقرار پاس های پیاده و گشت ها در مراکز و مناطق پرجمعیت به کارگیری و نسبت به افزایش ضریب حفاظتی امنیتی اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت در محل های برگزاری مراسم لیالی قدر طبق سنوات گذشته در دستور کار است و پلیس شب گذشته با جدیت در کنار مردم در این مراسم مذهبی حضور پررنگ داشت، علاوه بر برقراری نظم و امنیت، مقابله با هرگونه ناهنجاری و ناامنی در شب های باقی مانده نیز از اولویت هاست.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: در این شب های پرفضیلت منازل خالی از سکنه می شود بنابراین پلیس پیش بینی های لازم برای پیشگیری از وقوع سرقت های احتمالی را در دستور کار خود دارد و لازم است در شب های باقی مانده مردم نیز با اقدامات پیشگیرانه اعم از تجهیز درب منازل به قفل های مناسب، در منظر دید قرار ندادن اقلام و اشیا قیمتی و .... پلیس را در پیشگیری از هرگونه پیش‌آمد و ناهنجاری اجتماعی یاری کنند.

وی با تاکید براینکه پلیس پیشگیری نیز باید همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت به کار گیرد، تصریح کرد: لازم است که مردم نیز با پلیس همکاری کنند و امیدواریم این شب های پرفضیلت سبب افزایش معنویت در جامعه، تزکیه نفس و پاکی قلب‌های هموطنان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز