خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضائیه:

قضات باید حامی پلیس در برابر هنجارشکنان باشند/ اجازه ندهیم کسی به مامور پلیس توهین کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۹۶

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه برای برخورد با ناهنجاری ها هم وظیفه و هم قانون داریم، اظهار داشت: همه قضات دادگستری حامی پلیس باشند و اجازه ندهند عده ای هنجارشکن به ماموران زحمتکش پلیس توهین کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه‌ای" در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه خداوند در ماه رمضان بندگان خود را به مهمانی دعوت کرده و خوان بابرکتی را برای آنها گسترده است، اظهار کرد: خداوند در این ماه یک شب را از هزار شب برتر قرار داده، شیطان را در زندان حبس کرده و خواب و نفس‌های ما را عبادت محسوب کرده است که امیدوارم در این ماه همه ما مورد عفو او واقع شویم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید همه توان خود را برای ایجاد رفاه در زندگی مردم به کار گیرند، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن، مردم ما را به قدری در فشار بگذارد که از صبر، تحمل و بردباری آنها بکاهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر چه تلاش دشمن بیشتر شود، توقع مردم نیز بیشتر می‌شود، تصریح کرد: باید بدانیم توقعات را چگونه پاسخ دهیم و دسیسه‌های دشمن را چگونه رد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه گفت: ناهنجاری هایی در کشور وجود دارد اما نباید بگذاریم دشمن از این ناهنجاری ها سؤ استفاده کند.

وی برخی از ناهنجاری‌ها را نوعی دهن کجی به زحمات جانبازان ، شهدا و آرمان‌های انقلاب دانست و اظهار داشت: نباید اجازه هنجارشکنی به قانون شکنان بدهیم و اگر با ناهنجاری‌ها برخورد می‌کنیم، باید فضا را تغییر دهیم و نباید حالت انفعال به خود بگیریم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: ما برای برخورد با ناهنجاری‌ها هم وظیفه و هم قانون داریم، همه قضات دادگستری باید پشت سر پلیس باشند و در مقابل ناهنجاران بایستند و اجازه ندهند عده ای هنجارشکن به ماموران زحمتکش پلیس توهین کنند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مردم توقع دارند قوه قضائیه با ناراستی‌ها و ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد، برخورد کند، اظهار کرد: این توقع به جایی است و باید اجابت شود.

محسنی اژه ای در پایان با قدردانی از مردم ولایتمدار استان اصفهان گفت: سرداران زنده و شهید استان اصفهان در تاریخ ایران همواره می‌درخشند، مردم این استان در یک روز ۳۰۰ شهید را تشییع کردند و از این رو باید به این مردم خدمات ویژه‌ای ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز